Scroll to top
© 2019, 16strengthbox Elena Theodoridou
  • Ώρες Λειτουργίας: 09.00 AM - 21.00 PM

Τι πρέπει να έχεις στην τσάντα σου για το γυμναστήριο.

Είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις για το γυμναστήριο και το βλέμμα σου πέφτει σε εκείνη τη τσάντα, δίπλα στη πόρτα, που είναι άδεια. Και όμως, δεν πρέπει να την αγνοήσεις…αντιθέτως πρέπει πάντα να φροντίζεις να περιέχει τα απαιτούμενα πράγματα ανάλογα με τη προπόνηση που έχεις προγραμματίσει.

Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν 6 βασικά πράγματα που πρέπει οπωσδήποτε να έχεις μαζί σου όταν πας στο γυμναστήριο. Και ποια είναι αυτά;

 

  1. Σωστός ρουχισμός

Η επιλογή του σωστού ρούχου είναι αυτή που θα σου δώσει την άνεση να εκτελέσεις τις ασκήσεις με μεγαλύτερη ευκολία. Στην περίπτωση που επισκέπτεσαι το γυμναστήριο αμέσως μετά την δουλειά, τότε είναι σημαντικό να έχεις στην τσάντα τα απαραίτητα ρούχα, για να αλλάξεις και να απολαύσεις τη γυμναστική σου.

Bonus tip: Σίγουρα όλοι θέλουμε να δείχνουμε ωραίοι και να προσέχουμε την εικόνα μας αλλά στο γυμναστήριο πρώτα πρέπει να βάζεις την άσκηση και μετά την μόδα!

Οπότε, επίλεξε να έχεις ρούχα που θα σου δίνουν άνεση και θα σε βοηθούν να εκτελείς με ευχέρεια τις ασκήσεις. Δεν λέμε, ένα σώμα δείχνει πιο ωραίο σε ένα κολάν αλλά είναι εκνευριστικό να προσπαθείς να το τεντώνεις ή να το μαζεύεις όλη την ώρα…σωστά;

 

  1. Σωστά παπούτσια

Τα σωστά παπούτσια, μαζί με τα σωστά ρούχα, αποτελούν το Α και το Ω του περιεχομένου μίας τσάντας γυμναστηρίου.

Εάν ασχολείσαι εντατικά με τα βάρη, ίσως είναι προτιμότερο να επιλέξεις τα αντίστοιχα παπούτσια σε σχέση με το αν περνούσες την περισσότερη ώρα τρέχοντας στον διάδρομο.

Πάντως, ό,τι και αν προτιμήσεις, πρέπει να είναι δεδομένο ότι θα σου παρέχει την κατάλληλη στήριξη και θα σε βοηθήσει στη σωστή εκτέλεση των ασκήσεων.

 

  1. Παγούρι

Θα πήγαινες στη μάχη χωρίς το όπλο σου; Σωστά κατάλαβες…δεν γίνεται να πας στο γυμναστήριο χωρίς ένα παγούρι στη τσάντα σου, στο οποίο θα έχεις νερό ή τα ισοτονικά υγρά για μετά την προπόνηση ή κατά τη διάρκειά  της.

 

  1. Πετσέτα

Σε αυτό το σημείο σήκωσε και εσύ το χέρι σου αν σε εκνευρίζει να κάθεσαι στον πάγκο και υπάρχει ιδρώτας από το άτομο που μόλις ολοκλήρωσε την άσκησή του!

Για αυτό το λόγο, πρέπει πάντα να έχεις στη τσάντα σου μία ή και δύο πετσέτες. Μία για να σκουπίζεις τον ιδρώτα, που είναι φυσιολογικό να είναι αρκετός από τη στιγμή που γυμνάζεσαι, και μία για να την ακουμπάς στον πάγκο κατά τη διάρκεια της άσκησή σου.

Είναι κάτι που πρέπει όλοι να το κάνουμε για λόγους υγιεινής!

 

  1. MP3 Player

Η μουσική μπορεί από τη μία να σε χαλαρώνει και από την άλλη να σου δίνει κίνητρο να συνεχίσεις πιο έντονα. Και όταν αναφερόμαστε στο γυμναστήριο, τότε χρειάζεσαι το κάτι παραπάνω για να καταφέρεις να ολοκληρώσεις το σετ των ασκήσεων σου.

Οπότε, φτιάξε την πιο δυνατή λίστα σου, πέρασε τη στο αγαπημένο σου MP3 ή κινητό και με το που ξεκινήσεις την άσκηση πάτα το play!

 

  1. Όργανο μέτρησης

Στην περίπτωση που επιθυμείς να πας την προπόνησή σου σε άλλο επίπεδο, τότε μπορείς να έχεις στην τσάντα μαζί σου ένα όργανο που θα μετρά τους χτύπους της καρδιάς.

Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ανάμεσα στα σετ των αερόβιων ασκήσεων ή τα βάρη για να βλέπεις εάν είσαι στη ζώνη των φυσιολογικών παλμών ή αν πρέπει να αυξήσεις – ελαττώσεις την ένταση της άσκησης.

Related posts

Post a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *