Scroll to top
© 2019, 16strengthbox Elena Theodoridou
  • Ώρες Λειτουργίας: 09.00 AM - 21.00 PM

Sports Performance Training

ΕΝΗΛΙΚΩΝ

Sports Performance Training

Μεταξύ 700 – 1400 είναι οι αλλαγές κατευθύνσεις που καλείται να εκτελέσει ένας ποδοσφαιριστής. Στο basketball o αθλητής σηκώνει 9 φορές το βάρος του κατά τη διάρκεια ενός layout και 6 φορές σε ένα jump shot  (Barca In. Universitas). Ακόμα πιστεύεις ότι η προπόνηση που κάνεις όταν “παίζεις το sport” επαρκεί. Θεωρείς ότι μια στρατηγικά σχεδιασμένη περίοδο ενδυνάμωσης και φυσικής κατάστασης είναι περιττή.                

Δεν μπορείς να δουλέψεις τις αδυναμίες σου μέσα στην αγωνιστική season. Υπάρχει περίοδος για αυτό και ονομάζεται off season. Είναι το παράθυρο της ευκαιρίας σου. Της ευκαιρίας να γίνεις καλύτερος παίκτης αναβαθμίζοντας τις αθλητικές σου ικανότητες.  Σε ατομικό επίπεδο, ο αθλητής γνωρίζει ότι τα standards έχουν ανεβεί. Ξέρει ότι ο προπονητικός σχεδιασμός που θα εμπιστευθεί, είτε θα τον αναδείξει είτε θα τον σταματήσει. Το προπονητικό μας σύστημα ενισχύει τις αθλητικές ικανότητες, δημιουργώντας έναν πληρέστερο αθλητή που θα αποδίδει καλύτερα στο sport της επιλογής του με μικρότερες πιθανότητες τραυματισμού.  

Στα ομαδικά αθλήματα, οι αθλητές στηρίζουν ο ένας στον άλλον. Προετοιμάζοντας όλη την ομάδα να αποδίδει τα βέλτιστα ελαχιστοποιούμε τους τραυματισμούς, ισχυροποιούμε τους παίκτες και κτίζουμε αλληλένδετους δεσμούς απόδοσης.

Αν θέλεις να παίξεις το παιχνίδι σωστά, πρέπει να προετοιμαστείς και σωστά. Βάλε γερές βάσεις και διατήρησε τες καθ’ όλη της διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου. 

Post a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *