fbpx
Scroll to top
© 2019, 16strengthbox Elena Theodoridou
  • Ώρες Λειτουργίας: 09.00 AM - 21.00 PM

Διατροφή

Διατροφή

Η διατροφή μπορεί να επηρεάσει την αθλητική απόδοση σε μεγάλο βαθμό. Η ισορροπημένη διατροφή βοηθάει τον ασκούμενο να προπονείται πιο έντονα, να έχει γρήγορη αποκατάσταση και μικρότερο ρίσκο τραυματισμού. Φυσικά η διατροφή έχει και τον πρώτο λόγο στην απώλεια βάρους αλλά και στην αύξηση της μυϊκής μάζας. 

Κάποιες συμβουλές για την βελτίωση των διατροφικών σου συνηθειών:

  • Φάε κάθε δύο με τέσσερις ώρες.

Επιστημονικές έρευνες έχουν δείξει πως τα συχνά γεύματα διεγείρουν τον μεταβολισμό, σταθεροποιούν τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, εμποδίζουν την υπερβολική κατανάλωση φαγητού και βοηθούν στην καύση λίπους. Η συχνότητα στα γεύματα είναι κατάλληλη και για αθλητές με υψηλές θερμιδικές απαιτήσεις.

  • Φάε ολοκληρωμένες πρωτεΐνες 

Καλές πηγές πρωτεϊνών είναι: το μοσχάρι, ο σολομός, τα αυγά, το γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά αλλά και τα ποιοτικά συμπληρώματα πρωτεΐνης. Ακολουθώντας αυτή τη διατροφική συμβουλή θα εξασφαλίσεις στον οργανισμό σου πληρότητα σε πρωτεΐνη, η οποία συμβάλλει στην αύξηση της μυϊκής μάζας, στην καλύτερη αποκατάσταση και στη μείωση του λίπους.

  • Φάε λαχανικά

Τα λαχανικά είναι πηγή βιταμινών, μετάλλων και φυτικών ιχνοστοιχείων γι΄ αυτό και είναι πολύτιμα για τον οργανισμό σου. Επίσης, τα λαχανικά και τα φρούτα έχουν την ικανότητα να ρυθμίζουν την όξινο-αλκαλική ισορροπία στο αίμα, η απώλεια της οποίας μπορεί να προκαλέσει την απώλεια οστικής και μυϊκής μάζας. 

  • Φάε υδατάνθρακες όταν πρέπει

Αν στοχεύεις στην απώλεια βάρους πρέπει να φάς υδατάνθρακες μόνο μετά την προπόνηση. Αυτή η στρατηγική λειτουργεί αποτελεσματικά σε άτομα με επίμονο σωματικό λίπος αλλά και σε άτομα που στοχεύουν στην ελαχιστοποίηση του σωματικού βάρους και στη μεγιστοποίηση της μυϊκής μάζας.

  • Φάε καθημερινά υγεινά λιπαρά

Αυτά τα λιπαρά μπορείς να τα βρείς σε μορφή μονοακόρεστων λιπαρών (ελαιόλαδο, αβοκάντο) είτε σε μορφή πολυακόρεστων λιπαρών (ξηροί καρποί, λάδι λαχανικών, συμπληρώματα από λάδι ψαριών).

 Θυμήσου! Όλα τα παραπάνω μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα τις ανάγκες σου και τους στόχους σου. Το σημαντικό είναι να διατηρείς μια ισορροπημένη διατροφή στην καθημερινότητα σου ασχέτως από το σωματικός σου βάρος και την αθλητική σου δραστηριότητα. Καλή διατροφή σημαίνει και καλή υγεία!

Related posts

Post a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *